LEVERTIJD Voorraadartikelen worden over het algemeen binnen Nederland de volgende werkdag geleverd, maar afhankelijk van het tijdstip van verwerking kan dit een dag extra kosten. Verzenden naar België en Luxemburg kan ook een dag extra kosten. Artikelen die wij niet op voorraad houden, worden bij een fabrikant voor u besteld. De levertijd is afhankelijk van de voorraad bij de fabrikant, maar over het algemeen ongeveer 8 werkdagen. Indien u vragen heeft over de exacte levertijd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
VERZENDKOSTEN NEDERLAND Bestellingen boven € 75,00 exclusief BTW worden kosteloos verstuurd per koerier. Bij bestellingen onder € 75,00 exclusief BTW worden order-, en verzendkosten à € 5,99 exclusief BTW doorberekend.
VERZENDKOSTEN BELGIE EN LUXEMBURG Bestellingen boven € 135,00 exclusief BTW worden kosteloos verstuurd per koerier. Bij bestellingen onder € 135,00 exclusief BTW worden order-, en verzendkosten à € 9,75 exclusief BTW doorberekend.
VERZENDKOSTEN BUITEN BENELUX Voor bestellingen buiten de Benelux geldt een ander tarief. Deze verzendkosten worden gecalculeerd op basis van gewicht en het aantal te verzenden dozen. Voor meer informatie over de mogelijkheden en de tarieven omtrent bestellingen buiten de Benelux kunt u contact met ons opnemen.
LEVERING De bestelling wordt verstuurd via een koerier (DHL of Bode-Scholten). Voor aflevering is een handtekening vereist. Levering geschiedt op werkdagen tijdens kantooruren.
NIET THUIS Indien u niet thuis bent tijdens een aflevering, ontvangt u hierover bericht van de koerier. De zending wordt de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Wanneer u ook dan het pakket niet in ontvangst kan nemen, kan de zending worden afgehaald bij de dichtstbijzijnde depot/afhaaladres. De contactgegevens van dit depot bevinden zich op het afhaalbewijs die de koerier heeft achtergelaten.
KLACHTEN LEVERING De volgende leveringsklachten dienen binnen 5 werkdagen bekend te worden gemaakt via het contactformulier:
Manco - Als er bij een bestelling te weinig producten in een doos zitten of een volledige doos niet geleverd is, maar wel op de pakbon vermeld staat, dan is er sprake van een manco. Verkeerd geleverd - Als er bij aflevering artikelen of een volledige doos te veel geleverd is, is dit foutief geleverd. U als afnemer kunt ervoor kiezen dit artikel te houden of retour te willen doen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van Bergo Office Products. Transportschade - Bij aflevering kan er schade ontstaan aan de buitenzijde van een artikel, pakket of pallet. Deze kan bij ontvangst of pas later geconstateerd worden.
Klik hier voor meer informatie over het aanmelden van klachten en/of retourneren van verkeerd bestelde artikelen.
117
Winkelmandje
Wis filters
Filter
Annuleren
Bevestigen
Cookies
Wij gebruiken cookies om de gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor persoonlijke advertentiedoeleinden. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe je ze kunt beheren door op "Cookie instellingen" te klikken. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Alles accepteren". Lees hier meer over cookies in onze privacyverklaring.
Analytische cookies: Deze cookies zorgen er voor dat het bezoek op onze website wordt gemeten en het gedrag van de bezoeker in kaart wordt gebracht evenals waar ze vandaan komen.
Tracking cookies: Deze cookies volgen het internetgedrag van de bezoeker door de tijd heen. Uit de informatie over bezochte websites kunnen persoonlijke interesses worden afgeleid. Op basis daarvan kunnen gerichte advertenties worden getoond aan de bezoeker.