Inloggen
Winkelmandje

Klantenservice

Is een product verkeerd besteld of niet naar wens? Of is de zending niet goed verlopen? Via dit formulier kun je ons op de hoogte brengen van jouw klacht.

KLACHTEN LEVERING


De volgende leveringsklachten dienen binnen 5 werkdagen bekend te worden gemaakt via het contactformulier:

  • Manco - Als er bij een bestelling te weinig producten in een doos zitten of een volledige doos niet geleverd is, maar wel op de pakbon vermeld staat, dan is er sprake van een manco. Kies in het formulier de reden "Anders namelijk...".
  • Verkeerd geleverd - Als er bij aflevering artikelen of een volledige doos te veel geleverd is, is dit foutief geleverd. U als afnemer kunt ervoor kiezen dit artikel te houden of retour te willen doen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van bergo.nl.
  • Transportschade - Bij aflevering kan er schade ontstaan aan de buitenzijde van een artikel, pakket of pallet. Dit kan bij ontvangst of pas later geconstateerd worden.


RETOURNEREN

U heeft tot en met veertien dagen na ontvangst van uw bestelling de mogelijkheid de goederen aan te melden voor retour. De klantenservice van bergo.nl beoordeelt uw retouraanvraag en informeert u binnen 5 werkdagen per e-mail of deze aanvraag wordt geaccordeerd en tegen welke voorwaarden.

Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. U kunt uiteraard het artikel opnieuw bestellen via onze webshop.

RETOURVOORWAARDEN
Artikelen dienen ongebruikt en in originele, onbeschadigde, onbeschreven verpakking ontvangen te worden.

UITZONDERINGEN
Tenzij anders overeengekomen, kunnen de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd/geruild:

Softwarepakketten, inkcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.

Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld bedrukt met uw logo);

Artikelen met een houdbaarheidsdatum die minder dan drie maanden geldig zijn, of artikelen zoals agenda’s en kalenders die minder dan 9 maanden bruikbaar zijn.

Uit hygiënisch oogpunt is het niet mogelijk om artikelen zoals oordopjes, in-ear-headsets e.d. te retourneren/ruilen, tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.



Het aanmelden van retourartikelen kan uitsluitend via het retouraanvraagformulier. Alle aanvragen anders ingediend dan via dit formulier, kunnen we helaas niet in behandeling nemen. Na retourakkoord kunt u de goederen o.v.v. het servicenummer retour sturen naar het volgende adres:

Bergo Office Products
Afdeling retouren
Radonstraat 20
2718 TA ZOETERMEER

De goederen dienen binnen 2 weken, nadat u de retourmelding heeft gedaan, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de klacht helaas niet meer in behandeling nemen en zal de klacht gesloten worden. Onbeschadigde artikelen die in voorraad opgenomen kunnen worden, worden binnen 30 dagen gecrediteerd.
De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de afnemer.

Bel mij terug

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen