bergo.nl
Afdeling retouren
Radonstraat 20
2718 TA ZOETERMEER
De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de afnemer.
De goederen dienen binnen 2 weken, nadat u de retourmelding heeft gedaan, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de klacht helaas niet meer in behandeling nemen en zal de klacht gesloten worden.
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. U kunt uiteraard het artikel opnieuw bestellen via onze webshop.
ZAKELIJKE KLANT
Wanneer u als bedrijf, stichting, school of overheid een artikel wilt retourneren, dient u dit vooraf aan te melden via het contactformulier. Een retourmelding kunt u tot en met veertien dagen na ontvangst van de goederen aanmelden.
De klantenservice beoordeeld uw retouraanvraag en informeert u per e-mail of deze aanvraag wordt geaccordeerd en tegen welke voorwaarden.
Indien u een retourakkoord heeft ontvangen, kunt u de goederen onder vermelding van een servicenummer retour sturen naar het volgende adres:
bergo.nl
Afdeling retouren
Radonstraat 20
2718 TA ZOETERMEER
De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de afnemer.
De goederen dienen binnen 2 weken, nadat u een retourakkoord heeft ontvangen, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de klacht helaas niet meer in behandeling nemen en zal de klacht gesloten worden.
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. U kunt uiteraard het artikel opnieuw bestellen via onze webshop.
RETOUR VOORWAARDEN
Artikelen dienen ongebruikt en in originele, onbeschadigde verpakking ontvangen te worden.
UITZONDERINGEN
Tenzij anders overeengekomen, kunnen de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd/geruild: